Lördag

Så var det lördag. Sitter jag i soffan medan solen skiner där ute. Har tänkt gå ut på min fina balkong och sätta mig. Men det är så varmt. Pallar inte det... Tänkte ju sola lite, men orkar inte det och har inte tid med det heller. Måste plugga lite. Inte för att jag sitter och gör det nu. Kollar på någon konstig film, Adaptation. Kan ju plugga till det, den kan ju få gå i bakgrunden medan jag pluggar. 


Sen vet jag inte vad jag ska hitta på ikväll. Prata lite med Linnea och de skulle vara hos Emma och Charlie och kolla på Eurovision Song Contest. Vet ej var Melinda håller hus. Men som jag tror är hon i Örebro och Åsa ska upp till Stockholm och träffa några friends. Vet inte om hon ville att jag skulle följa med igår, när hon ringde...


Vet ej om jag orkar härja. Tänkte ju det först, men är helt slut. Det har varit en händelse rik vecka på jobbet.


Ända sen jag vakna har jag funderat på vad jag ska stoppa i mig idag. Var hos mamma igår och tänkte att jag skulle väga mig. Men fasen inget har hänt. Fast jag har börjat äta nyttigare, kött och grönsaker. Visst har mina lår blivit mindre och kanske lite i ansiktet, tyvärr inte magen. Kanske inte rör mig så mycket som jag ska. Måste kanske börja gå till station, istället för att ta bussen. Får börja med vattendieten, funkade ju förra gången... Låter inte så bra, det där med vattendieten. Men funkar för mig. Äter ett mat mål på jobbet. Och när man kommer hem så är det vatten och kanske någon frukt på kvällen. 

Men idag ska jag äta ett mål mat. :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0