Längesen jag hade så här kul...

Denna helg var riktigt lyckad. Var längesen jag hade så här kul ute. Var ute i fredags för att kollade läget. Sen lördags var det utgång igen. Jag och Melinda gick på för fest hos Sarah. Det gick lite segt att dricka men fick ner lite. Vi lekte någon lek, där shotar var inblandade. Leken var shades on. Den leken körde vi lite då och då ute. Det var kul...haha


När vi väl kom till 550 så var det såklart kö. Men vi hade jätte kul i kön. Jag, Jacqueline och Melinda kom på att vi skulle säga en färg i varje mening vi sa. Min färg var svart, Melindas var grön och Jacquelines färg var brun. Och ibland fick vi verkligen till några bara kommentarer. 


Jacqueline:

Jag blir så glad ifall Åsa kommer då blir jag så brun.

Blir så glad så jag nästan blir brun i brallan...

Det här är min bruna kompis...


Melinda:

Är det grönt om jag går in eller?

Kan jag få en grön drink?


Jag:

Går det bra med svarta pengar?

Vad svart du är...

Det här är min svarta kompis...


När vi väl skulle in så släppte vakten in Lia först. såg kul ut och vi började garva. Det roligaste var att vi alla sa samtidigt hejdå Lia. Såg allt att dörrvakten också tyckte att det var kul och börja skratta lite. När vi kom in så skulle vi betala. Bredvid han som satt vid kassan stod det någon snubbe som sa till alla att hänga in jackorna i garderoben. Först in med var Melinda.
Och han sa först till Melinda.


Snubben: Skulle du kunna hänga in din jacka i garderoben?

Melinda: Va min jacka. Nej det är min outfit.

Snubben: Va är det. Jaha okej.

Han såg helt förvånad ut när han sa det.


När jag skulle gå in, hade han bara svårt att flytta på sig. Han stod väl också och tänkte om min jacka hade med min outfit att göra. Sen härjade vi bara runt där nere. Och sa våra kommentarer med färger och lekte shades on. Själv kommer jag ihåg att när vi en gång stod och skulle beställa dricka lekte vi den leken ( Jag, Melinda och Jacqueline). Och då stoppa jag  sugrör i min näsa och tyvärr var det ingen av dem som såg det. Utan det var några andra som stod på andra sidan av baren. Sen i slutet stod jag och Melinda och pratade med Karim. Det var allt roligt. Han är ju inte klok...


Träffa också Vigge. Jag frågade var ha hade varit någon stanns. Och svaret var där borta och pekade... hehe
Jag fatta ingenting men nicka ändå. Sen på vägen hem så besteg jag och Melinda Mount Everest...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0