Hur ska detta gå???

Idag ska jag lämna in datorn för att se vad som är för fel på den. (USB-portarna)
Hoppas de inte hittar några andra fel. Undrar vad detta ska kosta?. Pappsen ska med ner, när det är dags att snacka om priset. Han känner dem.... Ibland kan man kanske ha lite tur. Men det vet man ju inte.

Så nu spenderar jag lite tid med datan innan den ska lämna denna lägenhet. Känns precis som om man ska lämna in sin mobil eller något. Hur kommer detta gå? Kom på att brorsan har min gamla bärbara dator. Så ska hämta den idag :). Så jag kan nog vara inne på nätet ändå och fixa det jag behöver på datorn. Vad man är beroende av en dator. Helt sjukt....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0