Hockey och vin forts

Glömde skriva i förra inlägget, om vår tripp hem.

Efter att vi varit på kebaben så gick jag och ställde mig vid min bussen och Melinda gick över till sin buss. Efter några minuter ringde hon och sa att det inte gick någon buss hem till henne, till Mariekäll. Då skulle hon få lov att gå hem. Så hon började gå medans jag stod och vänta på bussen.

När väl min buss kom och jag gick på, så fick jag syn på att Melinda satt på bussen. Jag stanna i bussen och stirra på henne och utbrast med, vad fasen gör du på denna buss???. Tänkte nu har hon tagit fel buss och tror säkert att hon är på väg hem. Hon kom på att hon skulle åka hem till sina päron och sova, istället för att gå hem. 

Guuuudd vad vi skratta av själva sitvationen. 

Kom på att hon ska ta bussen och går till centralen för att ta samma buss jag ska ta. Då jag står lite längre bort. Hon kunde ju bara ha vänt och stått vid mig istället för att gå själv till centralen.

Kommentarer
Postat av: Melinda

Hahahahahaha, detta kommer jag skratta åt länge. Jag är inte alltid så smart som jag ser ut =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0