Hatar min dator

Var hemma hos Melinda och Åsa i söndags. Och låg i soffan då jag skulle sätta mig upp och datorn ramla i golvet. Efter det blev det glapp i ena USB porten så mitt Internet funkar inte alls ibland. Mina andra portar funkar inte alls. Så nu försökte jag köra om min dator med mina säkerhetskopior och har bränt ner allt på cd skivor. Suttit i timmar inte, alls kul och det funkar inte... Så ska ner till en affär imorgon och prata med dem. Om det kostar för mycket så måste jag köpa en ny. Ville det förut när alla andra köpte nya. Men nu vill jag inte alls ha en ny dator. Trivs med denna. Men ska se om jag kan lösa det på något annat sätt. Kanske kan skaffa trådlöst istället. Men då funkar ju inte alls de andra, som att ladda ner bilder och musik till mobilen....


Och jag har inte råd att köpa en ny heller. Men får fixa det på något sätt.

Så nu för att mitt internet ska funka så har jag snott en snodd runt modemsladden och satt fast det i mitt bord, så att det inte ska glappa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0