Denna lediga dag

Vad skönt, idag så är man ledig. Fick sova ut i morse, det var rätt skönt. Nu sitter jag och dricker en kopp kaffe till någon barnfilm på kanal fyran. Och njuter av det. Vädret är ju tyvärr inte så bra. Typiskt när man är ledig. Tänkte ju gå ner på stan, men det ser ut som om det kommer att börja regna. Så tar nog bussen er ändå och kanske går hem istället.


Ska ner och kolla lite presenter till Casper och någon fin klänning till mig. Vill egentligen ha nya pumps men får ta det när jag får min lön. Så måste jag förbi systemet om jag inte tar det imorgon.


Vad ska man äta idag och vad ska man hitta på ikväll då? Vill ju göra något kul. Men kan inte hitta på vad som helst, ska jobba imorgon. Får se kanske pluggar lite... Skulle ju vara bra om jag gjorde några uppgifter. 


Nu ska jag kolla lite mer på filmen innan jag gör i ordning mig för stan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0