Gjorde mycket denna helg...

Torsdagen:

Helgen började med Valborg.
Då var vi ute hos Linneas föräldrar i Pershagen och grilla och festa. Maten var gudomlig och sällskapet var inte dåligt heller. Hade helt enkelt trevligt. Kvällen slutade med att vi satt och sjöng Sing Star. Kom väl hem efter klockan 4 på morgonen, tror jag.
 






Fredagen:

Skulle jag ta det lugnt men då ringde min kära kompis Melinda och undra om vi skulle hafla.

Vi satt hemma hos mig och förfesta och babbla. Vi pratade med Rolle i telefonen och hade våra skratt attacker... Sen kom Anna och vi gick till 550. Vet ej vad som hände där, men det slog till i huvudet på mig. Men kul hade jag. Vid kebaben träffa jag Anders (Vi har gått på samma dagis). Ännu en till person. Sen var det hem och käka kebaben. Decka som vanligt i soffan, med datorn på och tvn.


Lördag:

Denna dag skulle jag med mammsen till plantagen och köpa blommor, till min balkong. Som tur var ringde hon vid 8 tiden och väckte mig. Kom då på att jag hade missat att ställa klockan. Så det var bara upp och städa lite innan hon skulle komma. Sen var det dags att promenera till plantagen. Där hitta vi blommor som jag ville ha. Sen var det att gå hem igen. Vad vi slet med påsarna och min stora kruka. Men hem kom vi i alla fall. När vi kom hem tog vi och fika lite. Medan vi satt där på min balkong, gick ena stolen sönder lite. Så nu måste vi kolla efter en ny eller nytt bord och stolar. Sen åkte vi ner på stan för att kolla lite annat. Där hitta vi lite mer saker till balkongen. Sen var det hem till mamma och äta sill och potatis... MM det var gott. Efter det var det dags att åka över till mig och plantera blommorna och fixa till balkongen.


Så här blev det:











Senare på kvällen kom Melinda och hämta mig. Vi åkte hem till henne och kolla på

Hitta Nemo och åt godsaker :D och glodde på tv sen. Det var allt skönt att ta det lugnt.


Söndag:

Idag har jag inte gjort något speciellt. Bara slappat i soffan och fixat små saker. Ska snart gå och handla lite. Sen är det dags för repriserna och programmen som är på söndagar. Ska vara duktig och styrka samtidigt. Sen imorgon börjar ju en ny vecka.




 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0