Vissa busschafförer, hehehe

Den bussen jag skulle ta hem ifrån stan, bytte chafför när den väl kom till centralen. 
Så man fick stå och frysa lite till. Det var en tanig chafför vill jag säga. När vi väl kom till torget så hörde jag att han börja snacka i mikrofonen, ut till alla på bussen. Så tog av mig mina hörlurar för att lyssna på vad han hade och säga. Nästan alla börja små skratta.....

Buss chaffören: Välkommen på buss 760 (och så sa han sitt namn). Hoppas ni har haft en bra vecka och en bra fredag. Vill önskar er alla en trevlig helg. Och ni är i goda händer. :D

Visst var det snällt av han. Och väldigt ovanligt om man säger så.... 
Men guuuud, detta är inget flygplan vi åker, utan en vanlig röd buss!!!
Var kul att se allas miner efter att han hade gjort de där utroppet.....                           



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0