Vilken slapp dag

Pratade lite med brorsans kompis Olle idag på msn. Han undra vad jag skulle göra idag. Jag sa att jag var barnvakt och kattvakt så ska inte göra så mycket än att plugga och glo på tv. Och det har man gjort idag.
Har bara tagit en liten titt på mina böcker. Har kollat på MTV hela dagen, på Life of Ryan Sheckle.....
Fasen vilken bra skateare han är. Ganska söt också :)



Nu har Casper vaknat, han har varit uppe i en halv timme nu. Han slocknade i soffan, förut.
Katterna verkar halv döda. Kommer och kollar läget ibland, bara. Marilyn har man bara sett två gånger på hela dagen och springer så fort man säger hej. Han var ju inte så blyg igår. Mini har varit och sprungit runt en sväng efter en och efter sin svans. Casper har tyvärr inte velat leka med dem på hela dagen. Men kanske blir senare ikväll.
Snart så ska vi äta middag. Det blir kött med klyftpotatis och lite sås.....

Ska väl plugga lite efter det. Har ju hela kvällen på mig, så måste tänka att jag måste ta vara på den tiden.

Snackade med brorsan i telefonen förut. Verkar som om det var en vild kväll igår ute på krogarna.
Iallafall där han stod. Bråk med några killar och en tjej som blivit drogad. Det var nog bara där.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0