Vi sov som stockar....

Ja nu sitter vi i Anzas soffa. Var inte allt för länge sen jag gick upp. Casper var då redan vaken.
Så fick gå upp och sätta på tv: n. Efter det somna man om igen i soffan.  Nu vid klockan tio håller vi på att fixa frukost. Casper måste ju verkligen vara hungrig nu, stackarn.

Vi sov riktigt gott i deras säng. Vi sov som stockar.....Men det var ingen katt som kom och la sig i sängen :(


Idag så ska jag tvätta min röda jacka. Har några fula svarta märken på ryggen och så är den smutsig med.
Ska försöka börja plugga lite sen och ringa mamma (farmor) och se vad hon/de sysslar med.


Nu är frukosten klar. Casper har inte riktigt tid med det. Han hitta någon leksak men någon mus som byter plats,
ja nått sånt. Den är ju rolig att leka med.

Till frukost fick Casper en rostad macka med ägg och juice. Jag själv tog en kopp kaffe och ett ägg med majonnäs...  :) får unna mig det nu, men bara idag. Lugnt har ingen majonnäs hemma.


Ja nu ska jag försöka se om det är något man kan kolla på, på tv. Oj det var visst Tyra Banks show nu, så får glo på det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0