Spårlöst...

Ikväll var det ju första säsongen av Spårlöst. Och det kolla man på och grät i floder.
Har tänkt, tänkt och tänkt att man söka dit. Vill ju så gärna hitta mamma. Gick in på den sidan man skulle anmäla sig på och såg vad man skulle skicka in. Det var då jag insåg att alla mina tankar och förundringar rann ut i sanden.....
Så nu är man rätt nere.!!!

Det var ju såna saker jag inte vet eller är säker på. Har ju vilket barnhem jag kommer ifrån och vet ju ej om de vet mer. Om det var som förr så har ju de en mapp med info där, om mig.
Det såg jag när detta program starta för första gången. Mamma och jag kollade på det och då handla det om en tjej som kom ifrån de barnhemmet jag kommer ifrån. Då hade de massor av mappar på de barn som bodde där.
Vet ej om det var på de barn som var allvarligt sjuka och då kan jag ju ha en mapp där......
Och man vet ju ej om mamma heter det jag heter.?!

Ucchhh nu är man verligen nere, sitter nästan och gråter.... Har på något sätt längtat efter henne i några år nu.
Fast jag inte har träffat henne alls eller vet hur hon ser ut.


Undra om jag är lik henne?? 
Om hon är vacker??
Om hon lever eller om hon är död?? (hon var ju väldigt ung när hon fick mig)
Ifall hon har tänkt på mig??
Tänk om jag har syskon??
Om hon fortfarande är fattig eller om hon gift sig och har det bättre nu??



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0