Så var det söndag...

Nu är jag och Casper hemma. Vart en bra helg hemma hos Anza. Katterna var väldigt lugna i helgen och när vi vakna imorse. Åt lite mat och sen var det dags att sova igen. Vi åt lite frukost sen var det dags att plocka lite innan de kom hem. Skicka ett sms till Anza och fråga när det skulle komma hem, då skicka hon att de satt fast i en hiss. Den förklaringen fick jag när de kom hem. De var så mycket folk så att de int kom ut ur hissen på direkten.

det var ett väldigt släpande på kassar när vi skulle hem, så råka få ett litet utbrott på Casper. Men han var inte så sur på mig så länge. Han var väl glad att han hade fått godis av Anza. Nu ska vi ta det lungt tills Carro kommer och hämtar Casper.

Nu kommer några bilder ifrån Anza:



Casper glor på tv

Leker med bilen....


Några bilder på Marilyn och Mini:

Rolig bild på Marilyn


Söt bild på Marilyn

Ligger på min mage och gosar lite

Så lång är jag( Marilyn)

Och här är Mini

Var lite svårt att fota Mini, stod liksom aldrig still eller bara låg och sov någon stanns.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0