Några bra gärningar idag och annat strunt....

Igår så upptäckte jag, Anna och Olli att vi hade virus på våra datorer, genom MSN. Så jag ladda ner ett virusprogram gratis på Internet (brorsan har det med). Så då fixade jag mitt. Känns skit bra..... Jag har annars Norton.
Men kostade lite och de pengarna har jag inte just nu, så får ha detta tillsvidare. Anna fick panik, så jag var hos henne och installera samma virusprogram på hennes dator. Och de problem hon hade verkar ha försvunnit :D.

Hon kom ut på Internet utan problem. Jippi.....
Problemet förut var. Att någon ruta kom fram när hon skulle ut på internet med något konstigt namn (nåt program). Och de undra om vi ville blockera de programmet, svara senare eller strunta i att blockera det.


Sen min andra goda gärning idag var. Att få min gamla klasskompis att börja skriva på sin blogg igen. Var ett bra tag hon skrev sisst. Men får se när hon uppdaterar den igen....


Har fått mina kläder jag beställde på jobbet. Det var bara lite strumpor och hipsters. De var riktigt snygga,
lite sportiga. De är helt svarta och vita. Inget speciellt,liksom. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0