Lungn Fredagkväll

Igår efter jobbet så åkte jag ner till stan för att köpa en present till mammsen. Sen bar det iväg till Östertälje.
Där fick jag god bantar mat.... Mamma berätta att hon hade gått ner jätte mycket. Det vill jag med!!!!
Hon blev jätte glad för presenten som var en tunn tekopp. Det var det hon hade önskat sig. 
Efter några timmar bar det hem till Grusåsen. Och då var det dags att krypa ner i soffan och glo på tv.
Jag la mig i soffan och läste lite i boken Män som hatar kvinnor. Ska läsa alla tre millennum böckerna....
Fick veta att de andra böckerna kommer på bio och tv. :D

Efter ett tag så somna jag i soffan och vakna av att brorsan ringde vid tio tiden så gick och la mig i sängen.
Första gången jag lägger mig så här tidigt..... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0