Lördagen vadå lungn...

Igår låg jag hemma hela dagen och bara slappa i soffan. Jag pluggade inte alls på dagen så tänkte att det får bli på kvällen. Men icke sen icke, så blev det ju inte.
Sarah ringde och fråga vad jag gjorde, just då låg jag och läste en bok :D. Sarah och Linne bara skrattade... Det är ett under att jag läser en bok, det händer liksom inte. Sarah och Linnea skulle äta tacos och undra om jag ville komma, jag tackade ja.

Det var verkligen jätte trevligt. Drack lite vin och det råka bli lite mer än så. Drack ifrån en box och då ser man ju inte hur mycket man druckit.


Sen när vi skulle gå så gick vi förbi flamingo. Där träffa jag Pearl, Lia, Josh och syskonen. Skulle hämta Anza och Magda men de ville inte följa med verka det som.

Så vi gick till 550. Där hade jag jätte kul. Träffa många som man kände. Gick lite tidigare, som jag alltid gör nu för tiden. Skulle möta upp Edwin vid kebaben. När jag väl skulle gå så gick jag upp till kyrkan och skulle gå den vägen. Där ramla jag och låg med alla fyra upp i luften. Ringde då Anza för att kolla var de var någon stans. Hon hade i alla fall kul åt det. :D Gick till kebaben, gick på toaletten där, sen gick jag iväg igen någon stanns.
Så det sluta med att Edwin fick stå och vänta på mig. Sen gick vi hem och käka kebab.
Säger bara Edwin är inte klok..... hahahah. Gick och la mig vid sex tiden på morgonen, så har varit såååå död denna dag.!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0