Lördag kväll....

Igår kväll så firade jag Anna. Det var trevligt och jätte god mat och efterrätt. Det var en lugn kväll och det var skönt.
Efter att alla gått så gick vi ner till Flamingo. När vi var på väg ner så såg vi en som kom farande på en cykel.
Jag drev lite om honom. Tänk om han tagit cykeln till krogen.... hahahaha .
Tro det eller inte så hade man rätt. Han åkte upp på trottoaren och ställde cykeln mot väggen och gick in på Flamingo. 
När jag såg detta så skratta jag lite. Hahaha man ska kanske börja ta cykeln. Men kom ju då på att det är ju olagligt att cykla när man druckit, så får väl gå då....

Nä du ska jag titta lite på tv och laga mat sen senare blir det pizza.

Kommentarer
Postat av: Bellan

sånt gör vi ju i umeå varje dag. här är det ju inte konstigt att ta cykeln till umeå :D

2009-03-03 @ 19:02:10
URL: http://isabellaskrypin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0