Kolla noga i telefonboken, när du ska ringa.....

Sitter i soffan och kollar på en gammal film. Då mobilen ringer. Kolla på telefonen innan jag svarade. Tänkte åh det är Mickis, vad kul. Började mitt samtal med att säga: Välkommen hem


Sen efter det började Mickis berätta sitt samtal med sin hyresvärd. Jag lyssna förståss och undra egentligen varför hon ville säga det till mig. Men tänkte hon kanske kommer fram till det sen. Tänkte först, tänk om det inte blir något ikväll.....

Tills Mickis sa. Kan inte du säga att du hört lite i trappen, ifall hon ringer dig. Nåt sånt.... Då tändes det ett ljus i huvet på mig. Hon trodde att jag var Sarah G hahaha


Jag : Mickis det är fel Sarah du ringt.

Så blev det tyst i telefonen.


Mickis: Va har jag inte ringt Sarah.


Jag: Jo men den andra.


Mickis: Jaha är det du. Men det hörde jag inte. Haha vad kul att höra din röst, Förlåt....


Jag: Nej det gör inget. Jag bara lyssna och tänkte vad ska jag skulle säga. Och tänkte, varför du ringde mig om detta.
Hahahahaha


Kommentarer
Postat av: Vici

Hahaha faan va kul! Jag dör.

2009-03-29 @ 20:29:04
URL: http://vicifagan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0