Kattvakt + barnvakt...

Jaha imorgon efter jobbet kommer jag vara kattvakt hela denna helg och barnvakt. Ska bli kul, men kommer kännas konstigt. Just för att nu har jag ju min egen lägenhet och har blivit sån som gärna sover hemma hos mig själv.
Och nu ska jag sova någon annan stanns. Låter kanske töntigt men svårt att förklara.... Kunde välja att sova hemma med, men tänkte mest för Caspers skull att få leka med katterna åh så....
Hade varit skillnad om jag fortfarande bodde hemma hos mammasen om man säger så.
Men ska inte klaga jag valde ju själv att bo där.

Kul att bo i en större lägenhet vad man själv bor i.....

Får se kanske blir att jag sover hemma efter en natt eller om pearl och peaches sover hos mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0