Jag som har klarat mig ifrån alla sjukdomar på jobbet....

Vilken morgon man har haft då. Började redan igår kväll. Låg i soffan och helt plötsligt kände jag mig lite konstig.
Börja svettas lite och kände mig helt slut. Tänkte måste ha något att äta. När jag väl gick upp ifrån soffan var det som om någon slog en stekpanna i ansiktet på mig. La mig igen och undra vad fasen detta var. Säg inte att jag börjar bli sjuk! Jag som har klarat mig ifrån alla sjukdomar, på jobbet. Det får inte hända. Har inte råd att vara hemma. Försökte äta och dricka vatten men fick inte i mig något.

Så där låg jag skit hungrig och ont i huvudet. Tillslut tvinga jag i mig lite lasagne. Sen var det dags för Beck och efter det läggdags. Var rätt svårt att somna, eftersom det fortfarande kändes som om någon slog en stekpanna i huvudet på mig. Men tillslut somna jag.


Så blev det ju morgon och jag skulle till jobbet. Vakna jätte tidigt och undra om jag hade försovit mig. Som tur va kunde somna om igen. Sen var det dags att gå upp och det var omöjligt kan jag bara säga.
Hur många stekpannor slogs mot mitt huvud nu.?
La mig igen och försökte tänka på annat så att jag kunde hoppa in i duschen. Det slutade med att jag fick ringa till jobbet och sjukanmäla mig. Inte kul alls.....


Nu har jag gjort lite kaffe och ska snart göra mat. Vad nu det ska vara, har inte så mycket hemma.
Längtar tills löning. Ringde jobbet och sa att jag kommer imorgon. Huvudvärken går ändå inte över så kan lika gärna jobba ändå. Får jobba hela veckan så lite osis att jag måste vara hemma idag. Nä nu ska jag försöka dricka en liter vatten och hoppas på att jag mår bättre.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0