Har snart fyrkantiga ögon

Har suttit och kollat på tv hela dagen. Så får se om ens ögon är fyrkantiga sen. Idag hade jag inte lust att hitta på något alls. Vi har fikat lite och tittat på två filmer, när Matte kom förbi. Har suttit i brorsans soffa nu ett antal timmar. Just nu kollar jag på Wallander- hemligheten. Har väl sett det avsnittet ett antal gånger om man säger så.
Men kan väl kolla på den igen. Är så trött men vill inte sova än. Känner att jag kommer decka när jag kommer hem. Vet ej om jag ska decka i soffan eller i sängen. Sov i soffan inatt och det var ok.
Sitter och är hungrig.
Ska göra en laxmacka när jag kommer hem eftersom jag glömde handla sallad och lite annat idag. Sen får man bege sig till sängen eller soffan. Håller ju på och bantar nu, så kanske därför man är trött också. Har ju inte ätit så mycket mat idag. Ja just det, vill påminna om att man ska ställa om tiden till sommartid inatt.
Äntligen fast vädret hänger inte med. Snö snö snö uchhhhhh......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0