Blev en bra söndagkväll

När Casper hade åkt, så la jag  mig i soffan som vanligt i mitt lilla hörn. Tänkte plugga men så blev det ju naturligt vis inte. Fick ett sms av Challe som undra om jag ville med på bio och se Män som hatar kvinnor. 
Och den ville ju jag se... Visste att om jag inte ser den filmen nu, så lär jag inte se den på bio alls.

 

Nu har jag sett den och kan ju tyvärr inte jämnföra med böckerna, har ju inte läst dem.
Men denna film var skit bra. En riktig bra svensk film. Den ska man verkligen verkligen se.... Var väldigt spännande och läskig, ibland.
Så jag blev ju skit skarj i mellan åt.. Men jag är ju som jag är när det blir lite läskigt.
Det var ju så många bra skådespelare i filmen, en kände man inte igen. Kommer inte ihåg vad han heter nu, men det är Becks granne. SÅ var ju Peter haber med och han hette Martin i filmen som i Beck.
Så sa till Challe: nåt annat kan han väl inte heta, han är väl så van att heta Martin (som i Beck). hehheh


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0