Volvo Oceans race

Glömde ju tilllägga förut en rolig sak. Vi ville ju ta kort när båtarna kom glidande längs vattnet (när de gått i mål).
Och alla stod ju såklart ivägen. Så då sprang vi in genom en vit öppning. Och ner på en stor brygga, där det fanns en stor bar. Skit snyggt var det. Jag märkte ju inte det, för än jag skulle på toaletten och frågade var den låg. Då en som jobba där berätta att detta var VIP hörnan. Och frågade om hur jag hade kommit in. Vi skulle in och fota. Så hon trodde att vakterna släppt in oss. Men det hade de ju inte gjort. Jag frågade om jag skulle komma in sen.  Men det berodde på vakterna. Det var ju ingen vakt som stod där. Så jag hade nog kommit in, om jag hade sprungit på toaletten. Vi stanna en liten stund, sen gick vi. Vi ville se mer av båtarna när de hade lagt till....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0