Vaddå stress dag

Ja du denna dag har varit stressig. Börja jobba klockan 7:45 och slutade vid 12 tiden. Men behövde jobba över. Skulle börja jobba igen klockan 15:30. Kunde åka hem och fixa saker innan jag skulle börja igen. Skulle då hem och tvätta, duscha och fixa maten jag skulle ta med till vår surprise middag, hejdå middag för en på jobbet som blir biträdande rektor på den nya förskolan i Järna. Om det går bra för henne och det tror jag att det kommer att göra.


Tillbaka till mitt. Min tvättid var klockan 14 men kunde börja vid 13, för att det inte var någon som skulle tvätta då. Hann tvätta allt. Det var skönt, trodde inte att jag skulle hinna med det på 1 timme och 15 min. Medan jag tvättade duschade jag och fixa mig och kocka mycket pasta till kvällen. Skulle ta med mig pasta med pesto. Mm....


Hann med allt jag skulle men missa mitt tåg tillbaka till jobbet med 1 min. För att det gör om de flesta gator i stan. Bussarna blir försenade, var de än ska åka. Så fick ta bussen ut istället...


Jobba några timmar sen var det dags för surprise middagen. Hade jätte trevligt och blev så så mätt. Kände mig som en köttbulle när jag åkte hem. Nä nu ska jag sova. Så skönt får lite sovmorgon imorgon :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0