Volvo Ocenas race...

Vilken vacker dag man hade i Stockholm då. Det var jag, Åsa, Marcus och Åsas mamma.

Först när vi kom dit så gick vi runt och kolla läget och kolla på tävlingen som de körde i Stockholm. Sen gick vi och åt. På en indisk restaurnag och det var inte jag som valde det heller. Den hette Lilla Karachi. Det var jätte god mat där. Restaurangen låg i gamla stan. 

  
  

Sen när vi kom tillbaka kollade vi läget och sen började vi öla. Det regna en gång och som tur var, var det när vi satt och öla under ett tält. Annars var det kanon väder.

Jag, Åsa och Marcus fick syn på en jätte snygg militär. Våran sommar kille... så vi får se vem som drömmer om han inatt. Hahaha... 

När vi satt och öla kom det en stor båt med militärer och vi blev tvungna att gå dit och kolla... Det jag tyckte var coolt var att det  bara var en tjej med på  båten och resten var killar. Innan vi gick köpte jag och Åsa en Ericsson keps. Snygg var den..

 
 Några bilder:

 

   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0