Tur att man var snabbtänkt...

Igår så var jag, Melinda och Therese på Olearys med Anna och hennes (Dannes syrra) kompisar och kolla på Sverige - Danmark. Alla vet ju hur det gick.

Det var lite svårt för mig. Med allt folk som va där och allt ljud. Är inte van vid att det är så många människor på samma ställe och så lite plats. Det är skillnad när man är ute och festar. För då har man så mycket svängrum och då är det bara musik som hörs.

Efter att martchen var slut åkte vi hem till Melinda och förfesta (jag och therese). Skoj var det. Vi satt och drack sprit med lite bär i och lekte en frågelek. När vi kom ner på stan vid stationen såg vi ett gäng t***'*. Vi blev lite rädda, när vi såg dem. På den gatan vi kom på stod det en kille som tillhörde dem. Han fråga oss: Var är klockan. Och trodde att vi skulle ta fram våra mobiler. Men som tur var, var jag snabbtänkt. Tänkte på att det hängde en klocka på stationen han kunde kolla på. Och det sa jag.

Då sa han: Ser inte den. Då måste jag ju gå närmre.

Sa jag: Ja då får du väl gå närmre då...

Han blev skit arg och börja ropa ord efter oss och spotta efter oss. Vi var allt lite skraja när vi gick dit vi skulle. Vi träffa på dem vid grillen men det var ingen som såg oss, som tur var...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0