Snart ska man kila iväg till jobbet

Idag börjar jag väldigt sent. Men så kan det vara nu när de är sommar och man är vikarie. Egentligen skulle jag ju kunna göra massor hemma. Men det har jag ju inte tänt på alls. Har fått sova ut, men min kroppen är helt slut...
Men kommer väl igång snart.

Idag är så himla fint väder. Sol och blå himmel. Hoppas att det är så i Järna med. På min dator ser jag nu att det är 21 grader ute. Ja vad ska man ta på sig för att orka denna värme. Min nya keps ska jag iallafall ta med mig. Kan vara bra att ha nu när det är så varmt ute...

Nej nu dök mitt största problem upp. Vad ska man äta?? Har inte så mycket mat i kylskåpet. Men vet att det finns lite grönsaker. Så de får man väl äta då. Så får jag ta och äta frukt på jobbet.

Nä nu ska jag fixa iordning mig och fixa mat innan man måste kila iväg till jobbet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0