Ingrid på besök :D

Jaha så nu sitter man själv i soffan. Ingrid har precis åkt med bussen. Det var skit kul igår... Kvällen började med att jag och Therese kollade på film och åt. Sen fixa vi i ordning oss och efter ett tag kom de andra. Vi satt och uppdatera Ingrid lite om vad som hänt och hur de är med alla och körde lite roliga lekar.


Sen bar det av till 550 och där härja vi alla runt. Där träffa vi på Åsa och Markus och de verkade också ha kul. Träffade också Anjou och vi spåra kändes det som ibland. Blev visst lite rund om foten och de känns i huvudet, usch. Men nu är det bara att få bort det, innan man ska iväg igen på 25 + 25 års fest. Kommer nog vara lite blyg och lätt chockad eftersom det kommer vara mycket människor på ett och samma ställe. Tycker att det är lite läskigt nu för tiden... Men med lite vin i kroppen så kommer det väl inte att märkas, hahaha.


Vet inte när Ingrid vaknade imorse, men kan nog ha varit rätt tidigt. Vet att vi gick och la oss vid fyra tiden. Vi åt lite mat innan vi kröp ner i soffan för att sova. Jag skulle egentligen upp vid klockan 7 och tvätta. Men sprang ner en timme innan och trök den tiden, ville ju sova. Vaknade sen klockan 10 och har inte alls sovit ut och det känns i kroppen. Och de måste jag nog göra om jag ska orka ikväll. Så ska väl snart vila i min sköna soffa. Sen måste jag städa upp lite här också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0