Gjort det som fallit oss in...

Idag har jag och Åsa haft en dag utan mål och tider att passa. Bara gjort det som fallit oss in.

Först så vaknade vi lagom tidigt. Sen gick vi ner på stan och införskaffa oss mat och lite alkohol. Vi gick ut på gräsmattan utanför mig och la oss där och åt och sola lite. Men slutade med att jag la mig i skuggan. Tål verkligen inte denna värme, om jag inte har vatten nära. Men vi låg där en stund iallfall. Sen var det dags att gå upp och lägga sig i soffan. Våra kroppar var helt utslagna. Man vill hitta på saker, men kroppen orkar inte. Vi kollade lite på tv och sen en film och sovit lite. Tog det lugnt liksom...


Det har varit så skönt, men det värsta var när vi låg i soffan att det inte blåste in någon kall frisk luft. Det har varit helt luft fritt. 

Nä nu ska jag ta det lungt och dricka lite...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0