Fick god mat idag med...

Nu har jag varit på jobbet och ätit midsommar lunch. Det var fläskfilé med svampsås och färsk potatis. Trodde att det skulle vara något annat, men det var okej. De är ju så gott. Till efterrätt blev det glass och jordgubbar, mums.


Skulle ju ha åkt till Nykvarn till Rut (Therese) men det kom ingen buss när den väl skulle gå. Och då var det ingen idé att åka ut dit, för att Rut skulle iväg, sen. Så det får bli nästa vecka.

Får se om hon har fött då...


Har köpt hem lite god mat som jag har ätit nu och samma blir de till kvällsmat och jordgubbar. Det var samma mat jag åt igår men utan kyckling. Hade istället oliver och Serranoskinka till. När jag väl stod och höll på att fixa med maten ringde Petra och undra om jag ville äta på Mc Donalds. Men det gick ju inte. Visst är det gott men min mat är ju nyttigare. :D


 Nä nu är det lite vila innan hon ringer och jag ska till mamma.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0