En trevlig fredag kväll...

För en stund sen så var jag på stan och leta kläder och fixa lite till ikväll. Jag, Therese, Åsa och Anna ska sitta på min balkong ikväll och dricka vin och lite annat. Sen kanske vi går ner på stan och tar oss något glas. 

När jag var på stan så hitta jag en lila kjol och en vit klänning som jag brukar ha som linne.
Skit fint... Lönings kläder. Så nu är det att hålla på de sista pengarna.



Nu sitter vi och kollar på U21 på tv. Och det går ju hur bra som helst för dem. Nu är det bara att göra ett mål :D. Tänk att i början stod det 0-3 så blev det 3-3 duktig och fan vad det är kul att titta på sådan här match.


Vi har precis ätit klart och vi köpte hem sushi och det var så gott. :D


Kommentarer
Postat av: emelie

haha aa! synd att de loosa. men de va gott med sushi :)

2009-06-26 @ 20:44:06
URL: http://emeliehellman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0