25 + 25 fest

Igår var man ju på 25 + 25 års fest. Det var jätte kul. Var alla möjliga människor där. I början kände vi oss lite utanför. Men det gick ju över. Det roligaste var att en tjej frågade Emma och Sarah vilka de kände där och om dem kände dom som hade festen. Och en fråga ut Buddha när han stod i kön till toaletten. Vi hade i alla fall en jätte trevlig kväll och rolig med. För mig blev det lite vin, absint och ouzo eller vad det nu heter. Mådde inte alls så bra efter att jag kom hem. Hade fått tag på Nicklas slip, som jag hade som midjebälte och den togs ju med hem. Det mindes jag ju absolut inte och när jag fick syn på den i min hall stod jag länge och undrade hur den hade hamnat där och var den hörde hemma någon stans. Ont i kroppen har jag också. Ramlade när vi körde limbo och ont i revbenen efter att killarna lyfte upp mig flera gånger.


Kändes skit bra när jag vaknade imorse inte alls bakis. Men sen när jag väl kom ut till Järna (skulle på en liten indiskmarknad) då kom baksmällan. Fy fasen vad man har mått skit idag. Mådde bättre när man hade fått i sig mat men då blev man ju trött efter det.


Ikväll har vi varit och firat Sarah. Och hon hade bakat så mycket gott. Jag åt glass med jordgubbar. Som jag har längtat efter det i flera dagar... Så jag har haft en riktig trevlig helg. Och det kommer nästa helg också bli :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0