Vill ha...

Anna och jag var på stan idag och åt lite... vad d e är gott med mat ibland.

Efter det gick vi och glodde lite i olika butiker. När vi var på hm så provade jag en halsduk jag velat ha länge. Och vilken klumpeduns man e då. När jag skulle ta av mig den så råka jag slå mig själv. Haha... larmet som var på träffades rakt på näsan. Och vad ont det gjorde.


Sen gjorde jag en tråkig upptäckt. Hittade ett par fina lila solglasögon, som passade mig jätte bra. Men fan jag har redan köpt ett par andra lila. Som jag inte tycker om nu. Visst använder jag inte solglasögon så mycket. Men dessa vill jag ha!!! Får se om de finns kvar sen. Var ju bara ett par kvar. Men annars får jag åka någon annan stans och införskaffa mig dem.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0