Vilken onsdag...

Igår satt jag och Melinda och drack vin på min balkong. Det var jätte trevligt. Biggan kom förbi en stund, innan han gick ner till flamingo. Efter en stund gick vi också ner till Flamingo. Och på vägen ner så slog det verkligen till för mig. Blev stup full. Vakten undrade vad jag skulle göra inne på flamingo. Och höll inte på att komma in. Men Melinda räddade mig. Hon skulle hålla ett öga på mig och se till att jag bara drack vatten. En timme innan stängning då gick vi båda över till alkohol.

Satt mest och pratade med Biggan. Och Melinda pratade mycket med korallen. Men så träffade vi andra vänner som vi också var med.  Lia och co var där och Jacqueline och Sarah kom dit. Trevligt hade vi iallafall. Fast man var rätt full och drack mycket vatten. Hade ju velat ha en skiva citron i men glömde att fråga efter det, varje gång jag fick vatten.

Sen bar det hem till Melinda för matlagning och för att sova.

Konstigt nog så var vi inte så bakis som vi trodde att vi skulle vara. Men det var nog för vattnet vi drack igår. Och ska nog också börja köra så. Att dricka vatten ett tag innan man börjar sluka alkohol.

Om Rolle hade sett mig igår i mitt tillstånd, skulle han verkligen trott att jag skulle hamna i ett dike.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0