Var på bio igår

Igår fick jag ett meddelande av Charlie som frågade om jag ville följa med på bio. Först var jag lite osäker. Var så trött, efter att ha jobbat. Har ju inte jobbat på några veckor nu. Men kände att jag inte bara kunde ligga i soffan. Det kan jag ju göra resten av helgen. Inte för att bankomatkortet tyckte om att det användes. Men ska inte slösa mer, tills vi ska till Mörkö.


Säger bara, vi var ju inte direkt ensamma om att kolla på film... Vilka köer. Men vi kom fram tillslut.

Vi kolla på Transformers - De besegrades hämnd. Den var skit bra. Man blev helt inne i filmen och man satt spänd hela tiden. Satt och undra hur går det nu, ja de klarade det osv.
Emma var väl inte lika imponerad av filmen som jag och Charlie var. Hon tyckte att den första filmen var bättre...


Nä nu ska jag kolla lite på tv innan jag ska fixa något att äta. Ska vandra till mamma snart. Så måste ha något i magen då...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0