Idag har ...

Idag har jag varit i Sthlm med mamma. Vi gick och kolla lite i olika butiker. Mamma hittade mest saker. Jag hittade en röd nesisär och en randig tröja. Vi sprang och leta efter den där randiga tröjan i nästan alla affärer. Att det var så svårt att hitta en (bas) tröja. Ville ha en randig tröja till min jeansväst.


På din sko hitta jag ett par snygga skor. Dem vill jag verkligen ha. Får se om jag har råd med dem, när jag får min lön.


Efter nästan all shopping gick vi och fika i Kungsträgården. Efter det så kolla vi i några fler butiker. Sen var det dags att åka hem. Det var en mysig och solig dag med mamma.


         
min röda nesisär... kan hängas upp.


äntligen hitta vi en randig tröja...



min jeansväst


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0