Trevlig kväll...

Igår så var vi hemma hos Linnea i hennes nya lägenhet och festa lite. Det var jätte kul och trevligt. Snälla och trevliga grannar har hon fått också.


Sen så blev det Flamingo. På vägen ner så träffade jag Melinda det var en bra början på kvällen. De andra gick till Olearys. Men sen dök Linnea och Emma upp på Flamingo. Där träffade jag Mattias och några till.  Det var trevligt.

Jag och Anna gick på efterfest sen, med Birger och några till. Det var väl ganska kul. Som tur var det inte så långt ifrån mig. Så man hade nära hem till sängen.


Idag ska jag till mamma. Kanske äta mat där. Sen ska jag köpa grejer för att göra en smoothie.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0