Ska få sova i min säng...

Ikväll har jag bara legat hemma i min sköna soffa. Har varit helst slut efter igår. Men tråkigt har man haft. Har inte varit så jätte bra program på tv ikväll. Nu är klockan rätt mycket och jag vill sova. Känner mig trött men ändå pigg.


Ska få sova i mitt sovrum inatt. Det har man inte gjort på länge. Flyttade ju ut därifrån när det var som varmast ute. Blåste ju liksom inte in någon frisk luft och det gjorde det när jag hade balkong dörren öppen. Tyvärr så har vi inte haft så jätte bra väder de senaste dagarna. Men skönt när man ska sova.


Nä nu ska jag kolla klart på mordkommissionen. Sen blir det sova. Mycket att göra imorgon...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0