Sen ute kväll....

Igår så var jag och fira min faster och hennes man ute i Järna. Det var jätte kul att träffa alla...

Var ju ett tag sen man såg alla. Var så trevligt...

När vi satt ute och fika och små prata, så hörde man hur det börja åska. Helt plötsligt så började de ösregna. Så det var bara att flytta sig inåt.

Jag kom där ifrån vid elva tiden. Och jag som skulle gå ut. Så jag och Anna var som ett par svampar innan vi skulle ut. Vi kom tyvärr inte in på Flamingo. Det var fullt.. Blev inte glad alls. Ville ju bara ta en cider innan stängning. Och de andra töserna var ju där inne också.


Så vi fick gå in på Saints. Och där tog vi en var sin god drink. Sen kom Emma, Linnea och Emmas syrra in och sa hej! Blev allt glad att se dem.


Sen bar de hemåt. Men hehe sov ju inte hemma...  :D


Nä idag ska jag bara ta det lugnt. Tvätta lite och ligga framför tvn.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0