Så var polisen här igen

Här är det ju inte lungt. Låg och kolla på tv då jag hörde ett skrikande. Då dem snett neranför mig bråkade. Tjejen blev lutande genom fönstret och skrek som en stucken gris. Han verka slå henne. Och helt plötsligt så flyger en sprit flaska ut. Tur det, än att hon fick den i huvudet. Hennes skrik var skärande. Man ryste när man hörde det.

Efter ett tag kom polisen och killen undra vem det var som hade ringt polisen. Och var skit sur och nej det hade ju inte hänt något.

Hon som brukar hålla på med sina fester  (kärringen) kom ut och började soppa upp allt glas, eftersom han inte kom ut och gjorde det. Min granne lite längre upp som brukar vara med på festerna undrade var det var någon stanns det lät ifrån och klagade på vilket liv det var. Jag svara bara med.
Det är ju inget ovanligt här eller hur.

Hon stod ju och skrek i lägenheten då polisen åkte fram till framsidan av huset.  Lovar att hon kommer inte få det kul, när polisen åker. Om hon eller han fick följa med dem. Hon kommer ju inte överleva. Han är ju inte svensk...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0