Måndag

Idag så vaknade jag sent. Klockan var efter 12. Råkade visst sova längre än vad jag skulle göra. Men nu har man i alla fall sovit ut. Efter jag vakna ringde Peaches. Hon hade visst låst ut sig ifrån sina båda hem. Glömt nyckelknippan där alla nycklar var på hemma. Och det är en sådan där dörr som låser sig själv, när man slår igen den.

Tänkte på en Jacqueline när jag hörde det. Så nu är hon här och softar tills Pearl kommer hem. Vi har varit och köpt mackor på Subway. Det var allt gott. Är inte så ofta jag äter där...


Nu längtar jag tills ikväll, då Beck kommer på tv. Finns liksom inget att kolla på nu.

Får se ifall jag följer med Melinda hem och kollar på Beck där. Om så blir det läsning när jag kommer hem tror jag...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0