Lugn dag

Idag var jag hemma hos mamma och kolla läget och åt mat. Fick lite information om hur jag skulle sköta växthuset medan de är borta. De ska bara vara borta i tre dagar, så får se hur jag ska göra med middagen....

Efter jag var hos mor, så åkte jag hem till brorsan. Så det blev ingen smoothie idag :(. Ville träffa Casper, nu när han är där. Han har blivit så stor. Nu så ligger vi och slappar i sofforna. Jag, brorsan och Matte... Får se om jag nu får plats någon stanns, nu när jag satte mig vid datorn. Man har inte gjort så mycket här än att bara legat och glott på tv.

Jaja nu orkar jag inte skriva något mer. Men kollar väl in här imorgon igen....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0