Har varit duktig...

Idag så vaknade man klockan 14. Man har ju sovit bort hela dagen. Inte för att jag hade något bättre för mig, om jag hade varit vaken.


Sist jag var med Birger så sa jag att jag skulle ta det lite lugnt med festandet. Och han ville slå vad med mig om att jag inte fixade det. Inte för att jag vet vad jag kommer få, om jag klarar det. Än så länge har jag varit duktig. Idag är det torsdag och har inte festat sen förra helgen. Har ju inte direkt varit så sugen på det heller.


Får se hur det blir imorgon. Som jag fattade det så kanske vi skulle grilla och festa lite. Får se vad man känner för imorgon.


Jaha nu ska man komma på vad man ska äta då. Har typ inge mat alls hemma. Men något kommer jag nog på. Åker och handlar lite när jag får min lön. Eftersom jag inte behöver äta så klara jag mig. Kan klara mig en hel dag, utan att äta. Inte för att det är så bra. Men jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0