Gör ditt jobb

Var på arbetsförmedlingen idag. Och jag undrar verkligen vad de som jobbar där gör för något. Jag skulle dit och få en påskrift på ett papper och det var ju inte bara jag där. Vi var ca 10 per som satt och vänta. Den tiden vi skulle kunna få en på skrift var mellan 10-11. Då helst plötsligt en av dem som stod där (jobba där), skulle ta en rast. Hur fasen kan man göra det när det är kö och klockan var strax innan 11: a sen kom han ner när det var min tur och sa att han skulle gå på lunch. Ursäkta mig, men gör dit jobb innan du går på rast. Vem fasen kan ta rast när som helst...


Kommentarer
Postat av: emelie

jag kan lägga upp receptet på bloggen :) krAAAm

2009-07-01 @ 14:43:09
URL: http://emeliehellman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0