Fylla...

Vilken onsdag det var då. På kvällen åkte jag hem till Linnea på fika. Och det var jätte mysigt. Jag drack 4 koppar kaffe. Det var så gott och sen var det så längesen jag drack kaffe. Åt god bullängd och lite jordgubbar. Mm gott...

Efter det körde Linnea hem mig. Var tvungen att åka hem, för att hämta mitt snus jag glömt.

Skulle ner till Flamingo med Åsa, Melinda och Lia och co. Satt själv hemma och drack lite vin och lyssna på indisk musik. Vissa låtar är så härliga, att lyssna på... Man blev ju allt lite lullig. Efter Flamingo gick vi på efterfest med Robert Wiklund.


Jag var den som stannade kvar med Robban och de andra. Vi kom på att vi skulle bada. Det roligaste var att jag övertala alla att bada. Och sen när vi väl kom dit, där vi skulle bada. Så hoppade alla i förutom jag. JAG LURADE I ALLA... hahaha


Efter det blev jag och Robban hungriga. Så vi två och hans kompis bestämde oss för att ta oss hem till Robban. Vi gick ifrån klaffbron till Statoil i Östertälje för att köpa det som behövdes till maten. Chreme fraiche var de ända vi behövde. Sen fick Robban någon främling att köra oss till Södertäljehamn när han bodde. Där tog det då ca 2 timmar innan maten var färdig. Och vi var ganska trötta när vi väl skulle äta. Men gott var det. Sen så slocknade man...


Vaknade vid tolvtiden och kunde inte somna om. Så begav mig hem...


Efter att jag kom hem så fick jag inte en så bra början på dagen (torsdagen). Ringde några för att prata. Anna kom förbi efter att hon varit på stan och vi satt på balkongen och pratade. Vad jag har saknat henne, nu när hon varit borta.
'Vi kom på att vi skulle gå ut och äta. Så jag, Anna och Linnea gick till Barolo och åt och drack lite. Sen efter det gick jag och Anna till Flamingo och drack lite till där. Melinda och Åsa kom dit. Och de var allt runda om fötterna. Vad man skratta... Där träffa vi lite roligt folk. Som vi säkert kommer träffa ikväll om det blir att man kommer gå ut.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0