Förfest/Flamingo

Igår var man ute på Flamingo. Men först på förfest hos Charlie och Emma. Det var skoj... Det blev ju några glas vin och några shottar. Och det märktes ju efter ett tag :D


Det var förvånansvärt många ute igår. Trodde inte att det skulle vara så där många. Anna kom ju efter att hon hade varit i Stockholm J. Fattar inte vad det är för fel på oss. De kommer alltid fram så skumma killar och pratar och med oss. Suck... Men annars var det kul. Förutom när någon tog min cider. När jag var ute och prata med folk. Förlåt Åsa ifall jag lät arg, när jag pratade med dig. Det var inte meningen!!


Idag kändes det verkligen att man hade varit ute. Min kropp hänger verkligen inte med och inte hjärnan heller. Man har svårt att prata och det känns som om huvudet hänger nere på ryggen...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0