Fira Charlie på Mörkö

Nu är äntligen dagen kommen :D. Snart ska vi till Mörkö och härja. Just nu är solen framme och det är fint vänder, men blåser lite. Hoppas det är finare där ute.


Igår var vi där och fixa lite...

Jag, Emma och Eddie var och markera upp vägen ifrån bilarna till stugan. Tyvärr tog det slut vi första stugan. Men det ska jag fixa idag.

Men säger bara, fasen vad blött det var då. Så här blöt har vägen aldrig varit, så länge jag har åkt ut dit. Jag och Emma sjönk ner i vattnet nästan på en gång när vi gick där. Så det är gummistövlar och mjukis som behövs för att gå till stugan. Om man inte vill bli jätte blöt och få fästingar...


Kommentarer
Postat av: Melinda

mmmmm fästingar och borelia, härligt


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0