En sovande granne...

Inatt när jag låg och kolla på tv, hörde jag något konstigt ljud. Lät som om någon låg och andades bredvid än. Blev skit skraj att det var någon i min lägenhet. Men om det hade varit det, så hade jag nog märkt det tidigare. Först så tänkte jag att det kanske var på tvn det lät. Men när det var reklam så lät det också. När jag väl skulle sova så gick jag ut på balkong. Tänkte det är kanske någon som har däckat efter några öl eller så.

Men när jag kollade efter ljudet på balkongen så såg jag att min granne snett till höger hade lagt sig för att sova på balkongen. Förstår ju att han gjorde det. Så varmt som det är inomhus. Själv så sover jag i soffan, för där fläktar det på kvällen. Ska testa om det gör det i sov rummet ikväll.


Nä nu är det dags att springa ner till tvättstugan...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0