En solig dag

Åhh vilket fint väder det var då, när man vaknade. Mamma ringde såklart när man hade stigit upp ur sängen. Fick lov att säga att jag varit uppe länge. Mamma berättade att Carro hade ringt henne igår, när hon jobbade natt. Undra vad hon ville. Hon brukar ju liksom inte ringa mamma bara sådär.


Sen ska man ju komma på vad man ska handla för present till min faster och hennes man. Så nu ska mamma tänka ut något och jag ska försöka hitta på något jag med. Det är ju så svårt vem den än är man ska köpa till...


Var inne idag och kolla efter jobb. Hitta inget idag. Har ett jobb jag ska söka till. Men ska väl skicka iväg det snart.

S
ka sen hem till Linnea och fika ikväll. Ska bli så mysigt... Ska försöka sitta lite på balkongen eller städa den, idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0