Du ska bara hålla k*ft

Alltså hon ska ju inte ens uttala sig i något. Jag stod och vattna mina blommor på balkongen, då min granne längre bort och längs ner är ute med hunden.


Hon säger: Man får inte ha blommor utanför balkongen. Det finns broschyrer där det står.

Jaha säger jag och tänker, Det finns regler om när man måste vara tyst på kvällarna och mycket mer du bryter mot.

Hon tillhör dem som festar på helger eller vilken kväll som helst och det urartar alltid i bråk eller att hon springer runt och skriker och stör alla grannar. Och det har hänt många gånger och att polisen har fått kommit för att dem har hållit på...


Visst får man kanske inte ha blommorna utanför balkongen, när det bor någon nedanför. Men vi har inte fått bort den. De som bodde här innan har tejpat bort den så det är så svårt att få bort den.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0