Tänk om man var gjord av pengar :D

Jaha nu var det dags igen att betala alla räkningar. Uch så var man fattig igen.
Får skylla mig själv lite, eftersom jag har köpt lite på nätet.
Mitt nya nyårlöfte är att inte köpa lika mycket och helst inget alls på nätet.
Har faktiskt bara köpt en tröja och en halsduk till mig detta år. Så har jag köpt en lampa och en halsduk till mamma. Och mamma kommer betala dennna räkning :D
Så nu ska jag bara betala av två räknigar sen är jag klar med detta. Så ska jag inte köpa något annat,
om det verkligen inte behövs. Ska spara lite nu till mitt sovrum. så det blir klart någon gång.....
Vill vara gjord av pengar eller ha ett riktigt jobb!!!
Måste ta tag i det. Men har ju jobb nu så det räcker denna termin så, men ändå.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0